by pangfoon Thu Jun 11, 2009 4:37 pm
Confirmation Required
In order to preserve the integrity of the Multiply network, we require that all accounts be confirmed. When you registered, we sent an e-mail to
veradach@enlight.com. There is a link in that e-mail you need to click on to confirm your account.
Didn't see the e-mail? It may be in the Spam/Bulk folder.
Find out how to prevent that
Want us to send it again?
Send another e-mail to
veradach@enlight.comAddress wrong?
Change your e-mail address
Still having trouble?
Contact Customer Service
มันหมายความว่าเขาส่งอีเมล์ไปที่
veradach@enlight.com แล้ว แต่ยังไม่ได้รับการคอนเฟิร์มผ่านอีเมล์เป็นไปได้ว่า
อีเมล์อาจอยู่ในส่วนของขยะ แต่ถ้าหากไม่พบอีเมล์ใดๆให้กดตรงนี้ใหม่
Want us to send it again?
Send another e-mail to veradach@enlight.comถ้าหากอีเมล์เสร็จให้แก้ใหม่โดยกดตรงนี้
Address wrong?
Change your e-mail addressสุดท้ายหากทำไม่สำเร็จทั้งหมดโปรดแจ้ง Customer Service
ปล.บังเอิญว่าเข้าไปดูในรายชื่อ เป็น veeradech ไม่ใช่ veeradahc ค่ะ
ขอตัวกลับบ้านแล้วค่ะ อาจโผล่ดึกๆ หรือพรุ่งนี้เลย
ออ ถ้าไม่สำเร็จให้ส่งpasswordของ
veradach@enlight.com มาทางหลังไมค์ จะช่วยค่ะ (ไมม่ควรโพสลงกระทู้นะจ๊ะ)